18 Ekim, 2006



İZNİK'TE AKŞAM

Dalgaların sesini dinliyorum.

Dağların üstünde hoş bir kızıllık,

Eteklerinde karşı kıyının ışıkları.

Tatlı bir serinlik yüzüme vuruyor,

Akasya kokularıyla beraber.

İznik'i özlemişim ve İznik'i yaşıyorum sessizlikte.Sıkıyor beni büyük şehir.Koşturmaca,kargaşa ve gürültü.Sevmiyorum seni İstanbul ve İznik'i yaşıyorum göl kıyısında.Sen hiç yarasa gördün mü çocuğum?Bizim buralarda var.Bir oraya bir buraya uçuyorlar.Özgürce kanat çırpıyorlar gölün üstünde.Sigaramdan bir nefes çekerken ciğerlerime kıskanıyorum özgürlüklerini.Sıkışmış İstanbul yaşantısından, sonra işte bende özgürüm diyorum.Ben İznik'i yaşıyorum ;dağların üstünde hoş bir kızıllık,eteklerinde karşı kıyının ışıkları.Seni çok özlemişim be İznik.SENİ ÇOK SEVİYORUM

22/MAYIS/2001

YASEMİN GÜRTÜRK

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa