11 Ekim, 2006

merhaba,ben Yasemin ( Karaoğlu) Gürtürk.24/Mart/1958 İznik doğumluyum.Lise eğitimimden sonra çeşitli firmalarda pazarlama elemanı olarak çalıştıktan sonra şuan tekstil sektöründe küçük bir esnaf olarak görevimi devam ettirmekteyim.Yaşamımın ortalarında bilgisayarla ve internetle tanıştım.Çocukluk arkadaşım Birsen Şahin'in bana hediyesiyle blog sahibi oldum.buradan size zaman zaman yemek tarifleri,zaman zaman da içimdeki dünyamı anlatırım.belki birgün açıp okursanız bende memnun olurum.Sevgili Birsen teşekkür ederim.

1 Yorum:

saat: 2:02 ÖÖ , Anonymous Adsız dedi ki...

Bu tanıtımını ve bir fotoğrafını gönder bana bir ara, onu da yandaki profil bölümüne kaydedelim.
Ama, nasıl kaydedeceğimi tam olarak hatırlamıyorum, bir ara çözmeye çalışırım canım.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa