16 Kasım, 2006

CANIM'A
23 yıl tutkuyu tutkuyu birlikte yaşamak için uzun bir zaman.Bundan sonra da seninle olmak istiyorum.Sana sarılmak,seni sevmek,seninle konuşmak,seninle gülmek,seninle ağlamak.Lütfen benimle kal
Her zorluğu birlikte aştık.Hastalıkta da sağlıkta da birbirimize destek olduk.
Sen hep kuvvetli görünmek zorunluluğunu taşıyordun bize karşı.Şimdi sen hastahane odasındaki yatağında yine aynı görünmek için çaba sarfedıyorsun.Ve ben biliyorum ki, ne kadar ızdırap içinde olduğunu.Ama,ellerini ellerimin arasına alınca,sızılarının azaldığını hissedeceksin.Gözlerini açtığın zaman ben, seni başucunda bekliyor olacağım.
Geçmiş olsun hayat arkadaşım,yoldaşım ,kocam,çocuğumun babası.
Seni Seviyorum ve hep seveceğim......

Yasemin Gürtürk
16/11/2006

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa