09 Ağustos, 2007

YETER



Zehrini kustun üstüme.
Kılıçlarımı kuşanamadım sözcüklere karşı,
sustum, bekledi yüreğim.
Sevmek zamanını yaşamak varken,
katil olmak ne diye?

Yarım olan kapıyı kapatıp,
kepenklerini de indirdin,
ne geçti eline?
İnsan olamak varken, şer'den uzak,
iyiliklere kucak açmak varken, kötülüklerden ırak,
sevmek varken, zaman geçmeden,
bu kin kime?

Yoruldum ve yanıldım.
Sıkıldım artık,bıktımdinlemekten.
Sus ve aynaya bak,
Hep kötü karşında mı?

Kır aynadaki yüzünü, paramparça et.
yeni bir güneş açsın yüreğinde,
huzura doğru.

29/Temmuz/2007

Etiketler:

1 Yorum:

saat: 1:46 ÖS , Anonymous Adsız dedi ki...

bunu kim için yazdığın açıkça belli acaba sende aynaya bakıp kendini sorguladınmı kapıyı önce kim kapattı.sadece bir kişi hatalı değil hatayı birilerinede sor.kim olduğunu çok iyi biliyorsun.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa