01 Şubat, 2009

Ünlü Sanatçı Halil Ergün İznik' i Unutmadı


Kenan Işık'ın ATV'de sunduğu 'Dünya Bir Oyun Sahnesi' adlı programa konuk olan usta sinema ve dizi oyuncusu Halil Ergün, hayat hikayesini izleyicileri ile paylaştı.
O, İznik'i unutmadığını bir kez daha gösterdi.
'Kim Beş Yüz Bin' ister ile herkesin beğenisini kazanan oyuncu Kenan Işık'ın ATV'de ki programına katılan İznikli sanatçı Halil Ergün, her şeye dair tüm sorulara cevap vererek hayranlarının merakını da gidermiş oldu.

Hayat hikayesinden, hayata olan bakışına dair tüm görüş ve düşüncelerini ortaya koyan Ergün, doğup büyüdüğü İznik'i de unutmadı.
Kenan Işık'ın oyunculuk olmasaydı ne olmak isterdin sorusu karşısında kısa bir süre düşünen Halil Ergün, "Biliyorsunuz ben çiftçiyim tarımla uğraşıyorum. Ailem halen tarımcılık yapıyor. Ancak, Arkeolog olmak isterdim. Çünkü; benim doğup büyüdüğüm İznik tarih harikası, bu mesleği istememek olanaksız" dedi.
Ergün daha sonra seyircilere ve ekran başındakilere dönerek mutkala İznik'i gidin görün dedi.

Halil Ergün programın sonlarında keşke bu filimde oynamasaydım dediği bir filminin olmadığını hepsinde de isteyerek ve severek yer aldığını açıkladı. Ergün programın kapanış sırasında "Biliyorsunuz ben aynı zamanda zeytinciyim buraya kendi yetiştirdiğim İznik zeytini ve dünyanın hayranı olduğu İznik'in simgesi İznik Çinisi getirdim" diyerek, ekran başındakilere gösterdi.
Ünlü sanatçı Ergün, bu davranışıyla İznik'i ve İzniklileri unutmadığını bir kez daha göstermiş oldu.

Kaynak:
http://www.nicaialife.com/

Blog sahibinin yorumu: Ben yayınlanan bu programdan çok zevk aldım. Hem bir hemşehrim olarak, hem de sevdiğim bir abim olarak içtenliğini o kadar hissettirdi ki,Sanki bir güneş batımında göl kenarında çayımızı yudumlarken olan sohbetlerimizdeki gibiydi Halil abi. Samimiyeti, aynıydı, alçak gönüllülüğü aynıydı ve o bizim bildiğimiz Halil abiydi.Seni seviyorum abi, tatlı sohbetlerimizi özledim, sabah kahvaltılarımızı özledim.

Yasemin Karaoğlu Gürtürk

3 Yorum:

saat: 8:39 ÖS , Anonymous Adsız dedi ki...

selam canım hayırlı,huzurdlu bır akşam dileğiyle

 
saat: 12:24 ÖS , Anonymous Adsız dedi ki...

MERHABA YASEMIN HANIMEFENDI iznık unutulamaz buramburam tarıh kokuyor çinilerıne bayılıyorum ama elımd hıç kalmadı depremde kırıldı inşallah yazın gıdeceğim alırım sevgiler bırakıyorum

 
saat: 1:23 ÖS , Blogger Yaşam Tiyatrosu dedi ki...

İznik başlı başına bir açık hava müzesi.Son yıllarda iznik çinisi gereken değerini buldu ve çok sayıda çini atölyesi açıldı. Hem gençlere iş imkanı sağlandı, hem de İznik çinisi dünyaya tanıtıldı.dünyanın pek çok müzesinde İznik çinisi sergilenmekte ve İngiltere başta olmak üzere saraylarda İznik çinisi bulunmakta.Depremin verdiği acı hala yüreklerimizde. Kaybolan sadece iznik çininiz olsun.başka acılar vermesin.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa