04 Mart, 2009

OBJEKTİFİMDEN

İki haftadır gidip geldiğim Elazığ seyahatimden, yol üzerinde objektifime kaydettiğim yerleri, sizlerle paylaşmak güzel. Daha fazla fotoğraf çekmek istedim ama ilk defa bu kadar hüzünlü gezdim.
Elazığ-Malatya karayolu, Kömürhan köprüsüne giriş.
Kömürhan köprüsü
(Türküde, Kömürhan köprüsü Harput'a bakar diyor ama, Harput buradan gözükmüyor.)
Fırat nehrinde balık yetiştirme çiftlikleri
Fırat artık deli akmıyor. Durgundu suyu, sanki "uslandım ben, seyret beni" der gibi


Fırat Nehri (Kale mevkii)


Malatya, Balaban kasabası camii


Sivas, Gürün Kaya evleri



Kayseri, Ziyaret Tepesi mevkii



Kayseri Kalesi


Kırşehir, Cacabey camii



Size bu kez Harput'u görüntüleyemedim. Kaçıncı kez Harput'a çıkıp fotoğraf çekemeyen tek kişi benimdir mutlaka. Zira bu aralar Harput bana sadece acı verdi. En son Cuma günü(6 Mart 2009) Kayınpederimin defin işleri için gittim.

Yasemin Gürtürk



Etiketler:

1 Yorum:

saat: 11:39 ÖÖ , Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba guzel bır hafta dılıuyorum sızın sayenızde memletı yad eyledım ben sıvaslı'ım ama hıç bır yerını bılmıyorum merak etığım taşaevler demek varmış teşekkürler yasemın hanım

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa