22 Nisan, 2009

ANNE' ME MEKTUP

Yalnızım anne.
Gün oldu dünyaya küstüm,
Gün oldu gözlerim kızardı ağlamaktan,
hiç utanmadan.
Kalbimin yarası kanadı gün be gün.
Ne zormuş annesiz olmak.

Mevsimler yok artık.
Çiçekler sanki açmıyor senin sevdiğin gibi,
ışıklar karanlıkta bile aydınlatmıyor artık.
Mağlup oldu herşey sen gittikten sonra.
Oysa, ne çok hikayem vardı sana anlatacak.

Sadece,
hayat arkadaşın, can yoldaşın emin ellerde,
üzülme ardında "nasıl" diye.
Bugünlerde hummalı bir çalışma içinde.
Senin gidişinle masum kalan evini tamir ettiriyor.
Bir görsen anne, o kadar mutlu olurdun ki.
Hepimiz telaş içindeyiz.
Tek dileğimiz, can yoldaşının ömrü yetsin görmeye,
yanına gelince sana anlatır evin güzelliğini.

Çatıdan başladık önce, haydi yetmedi yeni tavanlar yaptırdık,
mutfak, banyo sil baştan söküldü, senin sevdiğin gül pembe
fayanslarla hayat buldu.
Elektrik tesisatı değişti baştan, her yer işıl ışıl yanacak,
ışığın hüzmesinde senin hayalin dolaşacak biliyorum.
Badana başladı bugün senin sevdiğin buzul yeşili.
Yerlerde döşendimi bitti sayılır.
Keşke görebilseydin bütün bunları.

Anneler günü yaklaşıyor,
Evlatların senin eserini yaşatmaya çalışıyor.
Ölümünün 25 yılında sensizlik daha da zor geliyor.
Dua gününde, dualar sana ulaşırken,
senin geleceğini,evini göreceğini hissediyorum anne.

Yine rahat uyu anne, gözün arkada kalmasın.
Hasretliği içime gömmeye alıştım artık.
Arada sırada seninle böyle konuşup rahatlıyorum,
Bana Sezen Aksu' nun
"Sen ağlama dayanamam, ağlama göz bebeğim sana kıyamam"
şarkısını söylerdin,
Sen yine söyle olsun, ama ben ağlıyayım yine.
Ne kadar içime gömmeğe alıştım desem de
Hasretliğim sana ANNE...

Yarın 23 Nisan çocukların bayramı.
Gerçi biz çoktan büyüdük ama,
Senin çocuklarının bayramı, şen değil anne.

Yasemin Gürtürk
22/Nisan/2009

5 Yorum:

saat: 3:53 ÖS , Blogger esengül dedi ki...

merhaba yasemin hanım,
çok güzel bir mektup,Allah anneniz yattıkça sizlere sağlıklı ve uzun ömürler versin,babacığınızada...
değil 25 yıl,50 yılda geçse boşlukları dolmuyor ve ölene kadar anneye babaya hasret kalıyor hep evlatlar...
nur içinde yatsın anneniz inşallah...
sağlıcakla kalın

 
saat: 6:10 ÖÖ , Blogger Şükrü Yılmaz dedi ki...

Günaydın Hayırlı Günler Yeni ve Güzel bir Bahar Haftasına başlarken günlerinizin ve gecelerinizin neşeli sağlıklı ve güzel geçmesini temenni ederim.http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin2.jpg

Pamuk ekim zamanının gelmesi dolayısıyle Arazileri toprağı hazırlamakla meşguldum ALLAH Kısmet ederse salı veya çarşamba günü yağmur olmazsa ekim yapacağız.Tabii bu arada biraz içim sıkıldı her nedense sebebini bilemiyorum internete dahi canım girmek istemedi.

Bu nedenle 45 gündür sizlerden uzak kaldım ve biliyorum ki beni merak ettiniz çünkü yazılarınızdan görüyordum ama bir türlü sabah erkenden git akşam yorgun dön bu nedenle yazamadım sizlere özür dilerim.

Şahsıma ve sayfalarıma gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederim.Sevgiyle,saygıyla vede sağlıkla mutlu esen kalın ALLAH'a emanet olunuz.

Saygılarımla

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net

AŞKIN KARANLIK METALİ

Karanlıkta duruyorum aşk vurmasın yüzüme
dokunmasın kimse bana
kimse ulaşamasin artık tenimin incinen yerlerine...
uyanmasın bir daha etimdeki yaralı hayvan
zamanın siyah deltasında çürümek istiyorum
biliyorum artık kimse yok kimsesizliğime...

biliyorum aşka kimse yok
aşkın karanlık metali soğuyor yüreğimin derinliklerinde...
aşklarım, arkadaşlarım, dostlarım
dağılıp gitti herkes
içimi sızlatacak kimse kalmadı içimde...

Alıntı : Murathan Mungan
http://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=4720

 
saat: 7:52 ÖÖ , Blogger Şükrü Yılmaz dedi ki...

Gunaydin Hayirli Gunler Yeni ve Guzel bir Gunesli Gun'e Baslarken Gunlerinizin ve Gecelerinizin Neseli Saglikli ve Guzel Gecmesini Temenni Ederim. http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin4.jpg

Yaşam Gulmeyi Sevgi Hak Etmeyi Vefa Unutmamayi Dostluk Sadik Kalmayi Bilenler Icindir

Sevgiyle,Saygiyla vede Saglikla MUtlu Esen Kalin Allaha Emanet Olunuz.

Yorum:Yasemin Kardeşim Allah Kolaylık versin güzel ve neşeli bir o kadarda meşakatlidir ev tadilatı ama bittikten sonra varya bir guzel ohh çekersin iyi yapmışım yorgunluğuma dedğdi dersin cunku aynı olayları geçmişte bende yaşadım . Tabii bu arada O güzelim İznik Gölünün kenarında Lütfen benim yerimede benim için güzel demli bir çay içiniz ben çayı şekersiz içerim ona göre::))))))

Saygilarimla.

Sukru Yilmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net

ESKİ TAS ESKİ HAMAM

Bir gun karsilasirsak, sorma sakin bana beni
Ben yine ayni ben'im, her sey bildigin gibi
Gecmis olsa da yillar, gectigim hep ayni yollar
Degisen tek sey su ki, sarmiyor artik beni, sevdi sandigim kollar.

Acik kaldi kapilar, kapanmadi yaralar
Sevgi cicekleri soldu, simdi bombos seralar
Yesil topraga hasret, mavi deniz yelkensiz, mavi gok bulutsuz
Benim benle savaşım, o da şimdi umutsuz.

Isyankar gonlumde bastirilmis duygular
Hep boluk porcuk simdi, yarim kaldi uykular
Yasamdan bekledigim hicbir sey degil tamam,
Eski tas, eski hamam, bi turlu yikanamam.

Kaynak: Hayale Daldigim Demler/Yaprak Yayinlari, Subat 1997
Alinti:Tuba Suphiye Balkanli
http://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=20814

 
saat: 12:19 ÖS , Blogger Şükrü Yılmaz dedi ki...

Bir Mayıs İşçi ve Bahar Bayramınız Kutlu Olsun.geçmiş bir mayıs kutlamalarında hayatlarını kaybendeleride rahmetle anıyorum.
sevgi ve saygımla kalınız

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net

 
saat: 9:50 ÖS , Blogger Birsen Şahin dedi ki...

Film şeridi gibi geçti gözümün önünden. Üzülme, iyi ki biri yanında kaldı, Allah ona uzun ve sağlıklı bir ömür versin. Bben de anneme aynı ihtimamla bakıyorum; şükür biri yanımda henüz diye seviniyorum. Umarım daha uzun süre bizimle kalırlar.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa