09 Nisan, 2009

MİM' LENDİM

Sevgili arkadaşımız Mehpare http://sairane74.blogspot.com/ beni mimlemiş.
Mim konusu "kendinizi tanıtmak."
Bir kişinin kendisini tanıtması, ismi dışında çok zordur ve anlatmaya kalksa da genelde hep iyi taraflarını anlatmaya çalışır. Bana iyi gelen huylarım karşı tarafa uymayabilir. Yine de genel hatlarıyla kendimi biraz anlatmaya çalışayım.




Ben, Yasemin Karaoğlu Gürtürk. Diğer bilgilerim profilimde az çok yazılı, eksik olanlarıda tamamlayayım.

Bursa'nın şirin kasabası iznik'te doğdum, İstanbul'da yaşıyorum.

25 yıllık mutlu bir evlliğim var.Eşim öğretmen, ortaklığımız olan oğlum, İstanbul teknik üniversitesi mezunu.Gemi inşaat müh. olmasına rağmen, yazılım ve bilişim sektöründe bir ofis açarak meslek değiştirdi, www.itusözluk.com 'un imtiyaz sahibi.

Ben, 80 darbesi sayesinde, lise mezunu olarak kalmak zorunda oldum.Yaz aylarında çalıştırdığım bir tekstil dükkanım var. Kış aylarında ise dostlarımla vakit geçirmeyi, ailemle birlikte olmayı severim.Yazmayı seviyorum. Bazı internet sitelerinde yazılarım yayınlanmakta.

Karakterime gelince;


*Çok duygusalımdır, hemen ağlamaya bayılırım.
*İyi niyetliyimdir, bu yüzden çok kazık yerim.
*Hayır demeyi bilmem, asla kelimesini kolay kullanmam, ama inatçıyımdır.Eğer asla dediysem asla geriye dönmem.
*Haksızlığa gelemem.
Bir konunun havada kalmasına tahammülüm yoktur.Ya evettir ya hayırdır. Verilen sözde durulmasını isterim. Kaypak olmayı sevmem amiyane tabirle.
*Dobrayımdır.İyi ya da kötü, kimsenin arkasından konuşmayı sevmem.
Hoşlarına gitmesede herşeyi herkesin yüzüne söylemeyi tercih ederim.
(bu yüzden de bazılarının işine gelmediği için sevilmem)
*Yalansız ve kendim olmayı başarabilmiş biriyim.
*Zaman zaman yalnız kalmayı, kendimle hesaplaşmayı severim.
*İnsanı severim, yeter ki kullanılmayayım, canımı veririm.
*Yapamayacağım birşey için söz vermem, yapacağım şey içinde sonuna kadar savaşırım.
*Rendevularıma sadığımdır.karşı taraftan da beklerim.
*Canımı sıkan şeyleri kendime anlatırım, kendi canımı sıkarım.
*Sevdiklerimi kırdığım zaman hastalanırım.
*Fedakarlığı had savhada yaşarım, bencilliğim yoktur.
*Evci'yimdir.
*Hep hazırlıklıyımdır, çabul algılar, detaylarını hemen düşünür, tepkimi hemen veririm.
*Bekletmeyi sevmem.Hadi dendiği anda valizimle, giyinmemle hemen kapıya çıkacak kadar hızlı
ve hazırlıklıyımdır.
*Trafik korkum vardır. Uzun yolculuklardan ziyade kısa yolculukları sevdiğim için ya uçak tercih ederim ya da kısa mesafelerde iner, bir süre sonra tekrar devam ederim.
Ölmek için erken olduğunu düşünürüm.
*İnceleme, öğrenme meraklısıyımdır.
*İnsanları tanıma kabiliyetim vardır.Kolay kolay da bu konuda yanılmam.



*Tek bir blog sahibiyim, kimliğimi saklamadım. Yazdığım yazılar, şiirler az çok beni tanıtır sanıyorum.


Bu kadar yeter mi bilmiyorum. Kısacası, doğrusuyla yanlışıyla insanım.
Aslında Kendimi anlatmak zor değil bana, kendimi tanıdıktan sonra.


*Böyle bir MİM konusu olsa (ben kendimi tanıtmaktansa) BENİ BANA ANLATIR MISINIZ?
Eğer bloglarımıza sadece selam vermek için girmiyorsak, yazılan eserleri paylaşabiliyorsak, satır aralarından karakter tanımı yapılabilir.


Sevgiyle kalın.



Kimleri mi mimledim?
İsmail Ada http://iismaill.blogcu.com/ (Her ne kadar böyle şeyleri sevmese de:)))
http://www.oldmuzik.com/
http://frz.blogcu.com/
http://belguzaranne.blogspot.com/

1 Yorum:

saat: 11:42 ÖÖ , Anonymous oldmuzik dedi ki...

Selam değerli arkadaşım benim sitemin yapısı itibarı ile ben siteme yazı yazamıyorum.Ben kendimi tanıtayım 1951 İstanbul doğumluyum otelcilik tahsili aldım.Mesleğim Dekaratörlüktür yanı iç mimarım.Bir oğlum var 28 yaşında Müziği çok severim 50li 60lı ve 70li yıllara hastayım büyük bir arşıvim.Kendimi biraz tanıtabidiysem ne mutlu bana sevgi ve saygılarımla.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa