17 Mayıs, 2009

Fransa' dan Mektup Var 2 - Ödül ve Görev

Montpellier'de nisan ayındaki Fransa OPEN (açık) şampiyonası yarışlarında yeni ödül, ödüller olarak ismime ve dolayısıyla Türk yüzmesine eklendi.

Fransa Yüzme Federasyonu Hakemler kurulu başkanı Denis CADON hakemlik ve Hakem eğitimciliğindeki başarılarım için 50m Dünya rekoru kırılmadan sadece birkaç saat önce Yüzme havuzunda hakem masası önünde ödülümü verdi. Bir eğitim CD si olan ödülün Kapağında ikinci bir ödül saklıydı: Organizasyonunda yer alıp, hakemliğini yaptığım (3 dünya rekoru kırılan) Angers'deki yarışta çekildiğimiz fotoğraf.




Hakem Eric Erhan Turan

Denis Cadon 21-24mayista Chalon sur Soane'daki Fransa gençler yüzme şampiyonasına vede Dünya yüzmesinin en önemli yarışlarından biri olan 19-21 hazirandaki OPEN de PARIS yarışlarına geçen sene olduğu gibi bu senede hakem (Fransadaki hakem sayisi +15.000) olarak atandığımı belirtti.

Yolladığı mail'i pekiştiren sözleriyle bildirdiği bu görevler zaten başlı başına bir ödüldü.

Ödüller tabiiki devam etti. Eurosport ödülü derken Fransa politikasının renkli simasi Monpellier, Montpellier Bölgesi vede 2004 ten beri Laguedoc-Roussillon bölgesi başkanı Georges Frêche turizm, tanıtım, teşekkür parfümlerindan oluşan yerel hediyeyi iltifatlarıyla yazan kartıyla sundu.



Georges Freche kartı

Hediye, ödül paketi sportif ve görsel olarak Alain Bernard'in 100m de ilk 47 saniye altına (0.46:94) inmesi ile başlamıstı. Avrupa rekorlarıyla (Rafael Munoz-Ispanya, Camelia Potec-Romanya, Camille Muffat-Fransa) devam etti, Frederick Bousquet'nin 50m serbestte (0.20:94) ilk defa 21 saniye altina inmesi ile ise Montpellier'deki ödül, hediye ve hatıralar belleğime kazındı.

Denis Cadon ödül verirken

FFN başkanı Francis Luyce ile

Kendi adıma, spor adına, Türkiye spor ve yüzmesi adına Teşekkürler,

Eric Erhan Turan


Not: Ben de dostum Eric Erhan Turan' ı, başarılarından dolayı tebrik ediyorum

5 Yorum:

saat: 8:50 ÖS , Blogger Birsen Şahin dedi ki...

Yasemin, bana şiir akedemisinin linkini bırakmışsın. Sebebini anlayamadım. Ltf anlatır mısın canım?

 
saat: 1:32 ÖÖ , Blogger Birsen Şahin dedi ki...

İlk açtığımda başka birşey çıkmıştı. Belki bir link hatası oluştu. Şimdi gördüm doğrusunu, teşekkür ederim canım.

Hazırlık yapıyorum. Bu hafta gidiyorum artık Pelitköy'e.

 
saat: 10:13 ÖÖ , Anonymous http://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

gunaydın mutlu sabahlar

 
saat: 10:45 ÖÖ , Anonymous http://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

gunaydın sevgılerle sağlıklı bır yarın dılıyorum

 
saat: 9:45 ÖÖ , Anonymous Adsız dedi ki...

gunaydın sevgı dolu sağlıklı yarınlar dıleğiyle ...

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa