07 Mayıs, 2009

Sevdiceğim, Can yoldaşım...

Evliliğimizin 26.nci yılımızı devirirken, seninle olmaktan,
Bir hayatı seninle paylaşmaktan gururluyum.

Bana değer verdiğin için,
Bizi mutlu ettiğin için,
İyi bir eş,
iyi bir baba,
İyi bir dost,olduğun için sana teşekkür ediyorum.
İyi ki seni tanımışım.

Bundan sonra ne kadar birlikte yaşarız bilemem.
Saçlarımıza aklar düşse de,
Sırtımızda kanburlar olsa da,
Seni hep çok SEVECEĞİM.

İyi ki varsın.
İyi ki senin yanındayım.
Tanrım bizi ayırmasın.

Yasemin

4 Yorum:

saat: 6:18 ÖS , Blogger laguer90 dedi ki...

Yasemin hanım,
satırlarınızda sevgi var-saygı var-aşk var! kutlarım...
Sağlıkla,mutlulukla uzun yıllar birlikte sevginizi çoğaltarak yaşayın dilerim...
Sevgiler..

 
saat: 1:42 ÖS , Blogger Yaşam Tiyatrosu dedi ki...

Teşekkür ediyorum Latife Hanım.Allah, herkese mutluluk, birliktelik versin.

 
saat: 7:55 ÖÖ , Blogger Şükrü Yılmaz dedi ki...

Sevgili Kardeşim Yasemim

Öncelikle Gecikmelide Olsa 26. evlilik yıldönümünüzü kutlarım allah sizi ve enişte beyi ayırmasın sağlıklı huzurlu ve bereketli nice uzun yıllar dilerim.

Not: bu arada resiminizi gördüm size hiç kime benzediğinizi söyledilermi bilmiyorum enişte beyle yanyana görünce AAAA bu Belkıs Akkale'ye ne kadarda benziyor demenden geçemedim::))))))))))

Günaydın Hayırlı Günler Ailenizle ve Sevdiklerinizle Beraber Güzel Neşeli bir Hafta Sonu Tatili Geçirmenizi Dilerim. http://sukruyilmaz.net/img/anne.jpg

Anneler Gününüzü Kutlarım,Dilerim Yüce Rabbimden ALLAH Bütün Kadınlara Anne Omayı Nasip etsin, Annelik Zevkini Tattırsın.Sevgiyle Saygıyla vede Sağlıkla Mutlu Esen Kalın Allaha Emanet Olun.Saygılarımla

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net

ANNELER GÜNÜ

Anneciğim bugün sen dur,
Ben bakayım sana n’olur..
Ne istersen pişireyim,
Evi silip devşireyim.

Ben doldurdum aklarını,
Ödeyemem haklarını.
Bugün senin günün anne,
Bak kendini yordun gene.

Canım kadar sevdiğim kim
Benim canım anneciğim.
Canım kadar sevdiğim kim?
Benim canım anneciğim.

Alıntı:Hüseyin KALABA
http://www.dersimiz.com/esiir/siir.asp?id=464

 
saat: 9:17 ÖÖ , Blogger bast - ANNEKEDİ dedi ki...

Sonsuza kadar sağlıklı, mutlu, huzurlu, bir önceki günden daha büyük bir sevgiyle yaşamanızı dilerim Yasemin'ciğim...
Yüzlerinizden gülümsemeleriniz hiç eksik olmasın.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa