13 Haziran, 2009

Hoşça Kalın. . .

Sevgili blog arkadaşlarım,


Blog aleminde 3 yıldır sizlerle birlikteyim. Hayat bazen hiç tanımadığı insanlarla karşılaştırırmış. Bende sizlerle burada karşılaştım.


Bu üç yıl süresince sizlerle gönül bağımız oluştu.
Yarattığımız her eseri birlikte paylaştık. Birbirimizden çok şey öğrendik. Hayatımızda uyguladık.



Her gün birkaç defa sayfalarınıza uğramadan edemez duruma geldim. Sanki uğramazsam bana küsecekmişsiniz gibi geliyordu. Hani nasıl insan sancılar içinde kıvranırken yapılan bir morfin onu sakinleştirir, ben de sizin sayfalarınızda gezinirken sakinleşiyor, dinleniyor ve bilgileniyorum.


Ancak Yaz mevsimi gelip çattı. Ben kendimi sezonluk işçi olarak nitelendiriyorum. Çünkü küçük bir sahil kasabasında bir dükkan çalıştırıyorum. Ekmek kapısının açılma zamanı geldi ve ben bugün bir süreliğine sizlerden ayrı kalıcam.


Ama kalbim hep sizlerle olacak. Orada internetim yok, fakat fırsatım oldukça laptopumu aldığım gibi kablosuz bağlantı olan bir yeri bulmaya çalışıcam. Yani sizleri ara sırada olsa ziyaret etmeye gayret göstericem.


Ben ziyaret etiğim dostlarımın sesini bir süre duymazsam meraklanıyorum. Bu notu da işte bu yüzden yazıyorum. Merak etmeyin diye :))


Ne zormuş hoşça kal demek ve ardında sevdiklerini bırakmak.


Tekrar görüşünceye kadar kendinize iyi bakın, sağlıkla kalın, hoş kalın.



Yasemin Gürtürk

4 Yorum:

saat: 8:43 ÖS , Blogger laguer90 dedi ki...

Yasemin hanım,iyi tatiller,iyi işler diliyorum. Evet, öyle alıştık ki! haber almayınca meraklanıyoruz;)Bloglarda buluşmak dileğiyle...

 
saat: 8:57 ÖÖ , Blogger Şükrü Yılmaz dedi ki...

Sevgili Kardeşim Yasemin.
Hayırlı Günler Ailenizle ve Savdiklerinizle Birlikte Güzel günler geçirmenizi dilerim.sevgiyle saygıyla vede sağlıkla kalın.Saygılarımla

Resimlerle Hatay Antakya'yayı Tanıyalım http://sukruyilmaz.net/?page_id=33

Zaman gelir yollarına kar yağar,etrafını hüzün bulutları sararsa,ne zaman bir dosta ihtiyaç duyarsan dost olabildiğim kadar burdayım.

Hayırlı tatiller ve bol berketli Kazançlar dilerim...

Elveda

Diyorum;
Sefası bitti ömrümün,
Şimdi dağa çıkarım, düze elveda.
Düze duman çöker, düze kar yağar,
Bahara elveda, yaza elveda...

Bahtiyar;
Derinde sızlayıp yaran,
Kalbini dağlayıp üzer herzaman.
Göze hüzün çöker, göze yaş dolar,
Sevince elveda, düşe elveda...

Şimdi özkökünden süzülen benim,
Özge budaklara dizilen benim,
Şimdi ne sen sensin ne de ben benim,
Biz ki biz değiliz bize elveda.

Alıntı:Bahtiyar Vahapzade
http://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=47247

Şükrü Yılmaz
Antakya-HATAY
http://sukruyilmaz.net

 
saat: 1:11 ÖÖ , Anonymous muazzez dedi ki...

Aydan geceyi, güneşten gündüzü var eden, inciyi midyenin midesinde, balı arının
peteğinde var eden, yağmurdan baharı, topraktan çiçeği var eden, kalbimizi
yoktan
var eden Rabbimiz''e hamd olsun ..
Allah''ım! Kalbimize nakşettiklerin için sana şükrediyoruz.
Acıların karşılığında cenneti sunduğun, günahlarımızı rahmetinle affettiğin,
sevgiyi
bize verdiğin için, sana şükürler olsun.
Allah Tüm Müslümanları bu zor imtihanda başarıya ulaştırsın inşaAllah.

Cumanız Mübarek olsun

 
saat: 11:09 ÖÖ , Blogger Şükrü Yılmaz dedi ki...

Sevgili Kardeşleim Günaydın Hayırlı Günler Ailenizle ve sevdiklerinizle birlikte neşeli sağlıklı ve güzel bir Hafta geçirmenizi dilerim.Saygılarımla http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin5.jpg

Şükrü Yılmaz
Antakya-HATAY

http://sukruyilmaz.net
http://sukruyilmaz.com

AL BİR UZUN HAVA

Çekirgeydi Raşko'nun elindeki güvercin
Raşko'da mengeneydi, bu beynimizde kalsın!
Çekmişler ıstor diye muhribin dumanını
Böyle aşk, böyle barış, Allah belamı versin!

Bugün kitabımı verdim tek pedal matbaaya
Bu yol beni götürür sağlam Selimiye'ye
Ağlıyorsam gözyaşım iki gözüme dursun
Vermişim ben canımı al-uzun bir havaya

Alıntı : Can Yücel
http://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=987

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa