12 Ekim, 2006

Bu sabah büyük bir heyecanla uyandım.Uzun zamandır hissetmediğim bir heyecandı bu.Önce saçımı boyadım,sanki bugün dünden daha bakımlı olmam lazımmış gibi,sonra bilgisayarımın başına geçip artık benimde bir blogum var buraya bugün ne yazabilıirim acaba diye düşünürken dahada heyecanlandığımı farkettim.Sanki genç bir kızın ilk aşık olduğu,ilk topuklu ayakkabı giydiğim zaman duyduğum heyecan,düğün gününde elimin ayağımın titremesi,oğlumu ilk kucağıma aldığım anki duygularım gibi bir heyecan.Düşündüm acaba ne var bunda bu kadar diye.Sonra bir durdum ve hissettim .Bizim çocukluğumuzda bezden bebeklerin olduğu,bir kilim bir tarak ve bir bebekle oynadığımız evciliklerin yerini, kırklı yaşlarımın sonunda biigisayarlara dönüştüğünü ve benimde önceleri ekranına aval aval baktığım ama şimdi klavyede birşeyler yazdığımı farkettim.Galiba heyecanım bundandı.İşte birgüne böyle başladım.Günaydın dünya ,günaydın insanlar,günaydın çiçekler,böcekler,herşeye günaydın.Bugün ben çok heyecanlıyımve banada günaydın yeniden uyanıyorum.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa